قصه های دکترک بهاری

زنى آخر شب ها می نویسد...

قصه های دکترک بهاری

زنى آخر شب ها می نویسد...

قصه های دکترک بهاری

برآنم که باشم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام اینجا حال همه ی ما خوب است اما تو باور نکن ...

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ق.ظ

داشتم به نوشته ی پارسال این موقع نگاه می کردم 

نوشته بودم خوشبین باشید شب آرزوهاست دعا کنید 

نوشته بودم برنامم برای نود و شیش چیه 

چیا یاد گرفتم و چی می خوام 

کی فکرشو می کرد یک سال بگذره و من هنوزم طعم گس تنهایی تو دهنم باشه 

کی فکرشو می کرد نامزد سابقم دوباره بیاد 

با کلی گریه با کلی گل با کلی نامه فدایت شوم 

بعد از دوسال دوری و سه ماه اینور اونور 

اینطوری بشه اوضاع 

خدا هیچکسو تنها نزاره 

یه دنیا درس ریخته سرم 

صبح چهاردهم بیمارستان باید باشم 

از تنهایی دارم دیگه دق می کنم 

و هضم حجم تفاوت آدما تو مدت کم برام سخت شده 

خیلی  

ولی با این همه من میگم امسال سال خوبیه و من به خواسته هام می رسم 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۰۷
  • ۱۸۷ نمایش
  • دکترک بهاری

نظرات (۳)

سلام خانم دکتر :)

ان شاءالله همینطوره و به خواسته هاتون میرسین .
پاسخ:
انشاالله الان که خودم متنم رو خوندم دیدم اشتباه برداشتی شده 
من تو ناامید ترین وضعیتم 
انشالله حرف شما رو ساعتش بیفته 
و کل متن در همین جمله آخرتون خلاصه میشه:

ولی با این همه من میگم امسال سال خوبیه و من به خواسته هام می رسم.

شک نکن که این اتفاق میفته.
پاسخ:
امیدوارم واقعا ...
اولش که اینطوری شروع شده با فهمیدن بی ارزشی ادم گذشته مشخص شده 
چقد خوبه با همه ی سختیا بازم خوش بینی خانوم دکتر:)))
پاسخ:
ارامم عزیزم 
ممنونم از کامنت های زیبات و حواسم هست به لطفت ...
متن رو نگاه کردم 
خودمم تعجب کردم از حجم خوشبینی ام 
حقیقت تنهایی و رفتن دوباره ادمیه که ارزش نگاه دوباره رو نداشت 
ایشالا که سال خوبیه ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی